یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

......

1393/10/9 16:00
نویسنده : مامان
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان .امروز صبح رفتم سونو دادم و شکر خدا اون تکه دفع شده.

خدایا ممنونم .ایشالله تا چندماه دیگه خبرای خوش تری داشته باشم.راستی خونه اولی که بعد از ازدواج توش زندگی کردیم قراره عید خالی بشه و ما شاید بریم اونجا انگار کارا داره درست میشه من وبابایی خیلی خوشحال شدیم

 

 

                                         

پسندها (3)

نظرات (5)

مهربوون
9 دی 93 17:36
سلام خانومی ... خیلی خوشحال شدم ... امیدوارم هر چی زودتر خبر های خوب و خوبتر بزاری ..
مامان
پاسخ
سلام عزیزم قربون محبتت
مامان امیرعلی
22 دی 93 10:49
عزیزم خیلی خوشحال شدم .....منو و امیرعلی هرشب برات دعا می کنیم من امیدوارم که خدای مهربون بزودی زود یه نی نی سالم و خوشگل بهت میده هرگز ناامید نباش و به خود خدا توکل کن من چشم براه روزی هستم که پست جدید گذاشتی و خبر از مادرشدنت دادی بدون اون روز بزودی زود هست پس همیشه به روزهای خوب فکر کن...راستی بافتنی میری؟؟خودتو برای اومدن نی نی آماده کن...سعی کن مادری باشی آماده آماده.... این روزها فرصت خوبیه اطلاعات کافی در مورد تربیت و بزرگ کردنش داشته باشی...موفق باشی عزیزم
مامان
پاسخ
فدای مهربونیهاتون امیر علی جون خدا حافظش باشه مرسی که برام دعا میکنید از دعای شما انشالله یه سری چیزی بافتم شما برای بیشتر شدن اطاعاتم آمادگی برا بچه چی پیشنهاد میکنید؟
کیان
22 دی 93 15:40
سلام خاله نگران هیچی نباشید من خودم به خدا جون میگم خیلی زود زود یک نینی خوشگل به شما هدیه بدهمرسی عزیزم
مامان امیرعلی
23 دی 93 8:53
کتابهای زیادی در مورد بارداری تا تولد هست اگه امکان خریدو مطالعه اش رو نداری تو گوگل آمادگی برای بچه دار شدن رو سرچ کن مطالب خوبی بهت میده...عزیزم امروزه اینترنت اطلاعات زیادی در اختیارت قرار میده...می تونی با عناوین زیادی سرچ کنی مثلا تربیت فرزند، مادرخوب بودن،نیازهای فرزند، داشتن فرزند سالم، و و و....عناوین مختلف دیگه....سعی کن روزی نیم ساعت رو مطالعه کنی چون وقتی نی نی بیاد دیگه وقت سرخاروندن هم نداری...منکه به امید و لطف خدا خیلی معتقدم باور دارم بزودی زود مادر میشی عزیزم...انشاالله و آمین
مامان
پاسخ
مرسی از راهنماییت ایشالله که زندگی شاد و سرشار از ارامش داشته باشین
فرشته كوچولوي ما
29 دی 93 12:03
سلام ، عزيزم انشاءلله كه به سلامتي به زودي باردار ميشي و خبراي خوب برامون ميذاري ممنون كه بهمون سرزدي بازم بيا
مامان
پاسخ
مرسی از دعا های خوبت امیدوارم همیشه شادباشی